Soros Foundation Moldova (FSM)

Buna Guvernare

Misiunea departamentului este de a spori transparenţa, responsabilitatea, eficienţa şi eficacitatea guvernului în conformitate cu agenda Europeană.
 

Justiție și Drepturile Omului

Misiunea departamentului: un sistem de justiție echitabil, accesibil și predictibil, care garantează respectarea și protecția efectivă a drepturilor fundamentale ale omului.
 

Sănătate publică

 

Mass-media

Misiunea departamentului: consolidarea societății deschise, participatorii și pluraliste, bazată pe valorile democratice, prin implementarea în activitatea instituțiilor mass-media din Republica Moldova a standardelor democratice de libertate și independență editorială, diversitate și pluralism, pentru susținerea democrației și consolidarea vectorului european de dezvoltare.

Alte inițiative

Proiecte implementate pe parcursul anului 2018

Devino partener în cadrul Programului UE și al Parteneriatului Estic în Cultură și Creativitate

Începe anul cu noi provocări! Programul UE și al Parteneriatului Estic în Cultură și Creativitate îndeamnă 50 de lideri în domeniul culturii din șase țări membre ale Parteneriatului Estic să adere la programul său de leadership cultural.

Programul este gratuit și se axează pe consolidarea capacităţilor pentru managerii din domeniul publicității, arhitecturii, arhivelor, muzeelor, galeriilor și librăriilor, artelor, industriei audiovizuale, meșteșugăriei, designului, modei, festivalurilor, cinematografiei, jocurilor video, patrimoniului, IT, muzicii, artelor teatrale, fotografiei, activității editoriale, radio și TV în sectoarele publice, private și neguvernamentale.

Prin înscrierea în program și participarea la primul eveniment:

  • veți întâlni specialiști de frunte în domeniul culturii din industriile creative din UE,
  • veți învăța despre Programul pentru parteneri
  • vă veți putea înscrie pentru viitoarele oportunități de participare la ateliere de lucru, în următoarele 18 luni.

În calitate de lider în domeniul culturii, veți putea să vă planificați programul de instruire în așa fel încât să se potrivească necesităților personale. La fiecare atelier de lucru, vor veni experți internaționali și naționali. La finalizarea programului personal vi se va înmâna un certificat.

Temele atelierelor de lucru vor fi următoarele: Advocacy, fundraising, marketingul artei, extinderea audienței, dezvoltarea competențelor financiare și altele.

Pentru Program, vor fi aleși 50 de lideri care vor trebui să întrunească următoarele condiții:

  • Să scrie un articol sau o lucrare originală de cercetare pentru site-ul Programului
  • Să se alăture unui grup de lucru care să se axeze pe o anumită temă specifică de management cultural
  • Să participe la cel puțin două ateliere de lucru
  • Să se alăture campaniei desfășurate în cadrul Programului, denumite „Cultura contează”

Pentru a vă înregistra, transmiteți un e-mail prin care să confirmați disponibilitatea de a participa la atelierul de lucru despre liderismul creativ, care va avea loc în ianuarie/februarie; spuneți-ne în 200 de cuvinte de ce vă interesează Programul și anexați și CV-ul dumneavoastră.

Mesajele le transmiteți în adresa coordonatorului Programului din R. Moldova, Victoria Tcacenco, e-mail: moldova@culturepartnership.eu, până la 30 ianuarie 2016.