fbpx

Post Vacant

Statut Finalizat

Departamentul Sănătate Publică

Data limită

pentru depunerea dosarelor de participare

vineri, 1 iulie 2022, ora 12.00


Perioada de angajare

16 august 2021 – 31 mai 2024

E-mail recruitment@soros.md

Concurs privind selectarea unui asistent/unei asistente de proiect

Data publicării anunțului
vineri, 25 martie 2022, ora 16.34

Fundația Soros Moldova este o organizație neguvernamentală, nonprofit și apolitică, înființată în anul 1992 de către filantropul George Soros. Misiunea Fundației Soros Moldova este să promoveze valorile societății deschise, să sprijine democrația, susținând ideile inovative și încurajând vizionarii, care produc schimbări pozitive, pentru ca Moldova să devină un loc mai bun pentru trai.

Fundația Soros Moldova implementează Proiectul „Organizațiile societății civile acționează pentru servicii sociale mai bune” în parteneriat cu AO Keystone Moldova și AO Institutum Virtutes Civilis. Proiectul are scopul de a capacita organizațiile societății civile (OSC) din domeniul social pentru a deveni piloni puternici în dialogul privind politicile sociale și în consolidarea comunității incluzive pentru grupurile vulnerabile. Proiectul cu durata de 42 de luni este finanțat de Uniunea Europeană și co-finanțat de Fundația Soros Moldova.

În cadrul acestui concurs, urmează să fie selectat un asistent/o asistentă de proiect care va lucra în cadrul Departamentului Sănătate Publică (DSP) și va contribui la implementarea proiectului „Organizațiile societății civile (OSC) acționează pentru servicii sociale mai bune”.

Sarcini și responsabilități

  • Oferirea asistenței la elaborarea condițiilor concursurilor publice, a materialelor însoțitoare desfășurate în cadrul proiectului și asigurarea publicării acestora în sursele de informare în masă (panou de informații, presă, pagină web, etc.)
  • Participarea la procesul de efectuare a plăților, evidența obligațiunilor financiare față de parteneri/ organizații beneficiare de granturi
  • Înregistrarea documentelor relevante în sistemul de evidență contabilă al Fundației și prelucrarea datelor contabile
  • Oferirea asistenței necesare pentru pregătirea contractelor de grant sau de prestări servicii
  • Acordarea asistenței la procurarea de bunuri și servicii, pregătirea documentelor aferente, inclusiv a contractelor, actelor de recepție, colectarea facturilor etc.
  • Evaluarea bugetelor solicitărilor de finanțare, pregătirea bugetelor pentru ședințele Juriului/Senatului
  • Examinarea solicitărilor de modificare de buget în cadrul proiectelor implementate de organizațiile beneficiare de granturi
  • Verificarea rapoartelor financiare a proiectelor implementate de organizațiile beneficiare de granturi, inclusiv toate documentele contabile primare aferente rapoartelor financiare
  • Colaborarea cu echipa DSP pentru a realiza strategia Fundației

Cerințe față de candidați

  1. Studii universitare finalizate (licență) în unul din următoarele domenii: finanțe/economie/contabilitate
  2. Utilizator PC avansat, cu abilități de cercetare în mediul online, abilități de utilizare a procesoarelor de text și calcul tabelar (obligatoriu Word, Excel, PowerPoint și Internet)
  3. Cunoașterea fluentă a limbii române și engleze
  4. Gândire analitică, atenție la detalii, capacități de management și responsabilitate
  5. Abilități de comunicare interpersonală
  6. Spirit de inițiativă, abilități organizatorice excelente, abilități de a prioritiza, de a realiza sarcini multiple (multitasking) și de a lucra într-un mediu dinamic
  7. Capacități de a lucra cu termene-limite
  8. Abilități de a lucra independent și în echipă
  9. Atitudine proactivă, receptivă și flexibilă
  10. Cel puțin 2 ani de experiență anterioară într-un domeniu similar

Procedura de depunere a dosarelor de participare

Dosarul pentru concurs va conține:

  • CV-ul actualizat, cu indicarea a două persoane de referință. Sunt acceptate CV-uri în limba română sau în limba engleză
  • Scrisoare de intenție, prin care va fi explicat motivul care v-a determinat să aplicați pentru acest post, care sunt competențele și experiența în corespundere cu profilul solicitat, ce așteptări aveți și cum puteți contribui la buna implementare a proiectului. Evitați să repetați informația prezentată în CV. Volumul maxim – 500 cuvinte. Sunt acceptate scrisori de intenție în limba română sau în limba engleză. În scrisoarea de intenție se vor indica obligatoriu așteptările salariale.
  • Copii ale diplomelor de studii
  • Alte documente pe care le considerați relevante (de exemplu, certificatele de absolvire a cursurilor de limbă engleză, contabilitate etc)
  • Fundația își rezervă dreptul să solicite suplimentar alte documente cu privire la activitatea de muncă anterioară

Fundația poate respinge dosarele incomplete.

Informația suplimentară poate fi obținută de la

Daniela Leahu